مقاله به اضافه کار

۷۲ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: Central Government Accounting and Financial Reporting
عنوان فارسی مقاله: حسابداری دولت مرکزی و گزارشگری مالی : مقایسه ای بین فرانسه، ایتالیا و اتحادیه اروپا
دسته: حسابداری دولتی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 38
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال های اخیر، بسیاری از کشورها به منظور پاسخگویی به نیاز به شفافیت، پاسخگویی و مقایسه، به اصلاحات سیستم حسابداری دولتی  و گزارشگری مالی خود، در سطح مرکزی و همچنین در سطح محلی، پرداخته اند. علاوه بر این، هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری بخش دولتی  ، اولین مجموعه استانداردهای حسابداری را انتشار نموده که به طور خاص به بخش دولتی   اختصاص دارد؛ اما پذیرش این استانداردها اجباری نیست، لذا تمام اصلاحات بخش دولتی   مبتنی بر آنها نمی باشند. 
با توجه به اینکه مدل حسابداری دولتی   و گزارشگری مالی استانداردی وجود ندارد، این مقاله قصد دارد بر دقت و توجه قاره اروپا تمرکز نماید: اولاً، حسابداری دولت مرکزی و سیستم های مالی گزارشگری دو کشور اروپایی (فرانسه و ایتالیا) را به منظور مقایسه این دو سیستم و با تاکید بر شباهت ها و تفاوت آنها و توجه خاص به اصلاحات اخیراً انجام شده تجزیه و تحلیل می نماید ؛ ثانیاً، از آنجا که فرانسه و ایتالیا عضو اتحادیه اروپا هستند، ارزیابی می نماید که آیا مدل های حسابداری مرکزی این دو کشور در راستای سیستم اتحادیه اروپا قرار دارد یا خیر.
واژه های کلیدی: حسابداری بخش دولتی  ، حسابداری تعهدی، گزارشگری مالی دولت مرکزی.
1. مقدمه
در دهه های گذشته تحولات ژرفی صورت گرفته و بخش دولتی  توسط آن درگیر شیوه نوین سنجی، تعیین تغییرات مربوطه در مدل های کاری و نقش ایفا شده در جامعه شده است. این امر یک مسئله عقلانی و نوین می باشد و در بسیاری از زمینه ها پیشرفت نموده، در بسیاری از ابعاد بخش دولتی  اشاره و آغاز شده و با ویژگی ها و زمان بندی های مختلف در کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال گسترش یافته است. سازمانهای دولتی  مختلف (محلی، ملی، فراملی و بین المللی) و همچنین حوزه های مختلف مداخله دولتی  و خدمات دولتی  درگیر این امر شده اند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.
واژه های کلیدی: بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار.
1. مقدمه
اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال  1975 برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده : عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از 250 دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 16.0 و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.
یافته ها - نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد
پیامدهای عملی - نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.
اصالت / ارزش - بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.
واژه های کلیدی: محبوبیت برند، تصویر برند، هویت برند، اذهان عمومی، برند های مد، مشخصات تجاری

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: راه‌اندازی موتور BLDC با استفاده از DTC
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:  113
________________________________________________________
- چکیده:
موتورهای Dc بدون جاروبک(BLDC)
در این بخش در مورد ویژگی‌ها، انواع و اساس عملکرد موتورهای DC بدون جاروبک مغناطیس دائم (PM BLDC) بحث می‌گردد.
1- تعریف موتور BLDC
موتور BLDC در مراجع مختلف دارای تعاریف متفاوتی می‌باشد. استاندارد انجمن ملی سازندگان تجهیزات الکتریکی (NEMA)ف موتور BLDC را این‌گونه تعریف می‌نماید:
یک موتور بدون جاروبک، ماشین دوار خود سنکرونی است که دارای روتور مغناطیس دائم بوده و از موقعیت‌های مشخصی از شافت دوار روتور، جهت کموتاسیون الکترونیکی استفاده می‌شود. این موتور می‌تواند همراه با درایوهای الکترونیکی مربوطه به‌صورت مجتمع باشد یا این‌که موتور از درایو مربوطه جدا باشد.
KUSKO نیز تعریف زیر را بیان می‌کند[12]: 
یک موتور که دارای سیم‌پیچی استاتور بوده و یک موتورم مغناطیس دائم برجسته از جنس آهن نرم دارد. سیم‌پیچ‌های استاتور از یک منبع تغذیه اولیه DC و به توسط یک ماتریس از سوئیچ‌های حالت جامد تغذیه گشته و عمل کنترل با استفاده اط سنسورهای وضعیت و با منطقی مشخص انجام می‌شود.در غیاب یک ریگلاتور، سرعت موتور متناسب با ولتاژ DC اولیه می‌باشد.
موتور BLDC اساساً دارای ساختاری مشابه یک مغناطیس دوار همراه با یک مجموعه از هادی‌های حامل جریان می‌باشد. از این‌نظر، مشابه با یک موتور کموتاتور DC معکوس شده نیز می‌باشد که مغناهطیس می‌چرخد اما هادی‌های جریان، ایستان باقی می‌مانند. در هر دو حالت، برای ثابت‌ماندن جهت گشتاور در یک جهت، جریان در هادی‌ها می‌بایست در هر زمان که یک قطب مغناطیسی از روبروی آن عبور می‌کند، پلاریته‌اش نیز معکوس شود. در یک موتور کموتاتور DC، معکوس شدن پلاریته با کموتاتور و جاروبک‌ها انجام می‌شود. چون کموتاتور نسبت به روتور ثابت می‌باشد، لحظات سوئیچ زنی به‌طور اتوماتیکن با تغییر پلاریته میدان مغناطیسی هادی‌ها سنکرون می‌گردد. در یک موتور BLDCف معکوس شدن پلاریته با کلید‌زنی ادوات الکترونیک قدرت انجام می‌گردد. پروسه‌ کموتاسیون در هر دو نوع ماشین، شبیه به هم بوده و سنکرون با وضعیت روتور می‌باشد و لذا معادلات دینامیکی مربوطه و مشخصه‌های سرعت-گشتاور آن‌ها یکسان می‌باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Applying open innovation in business strategies: Evidence from Finnish software firms
عنوان فارسی مقاله: استفاده از نوآوری باز در استراتژی های کسب و کار : شواهد شرکت های نرم افزار فنلاندی
دسته: اقتصادی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از مطالعه ما روشن کردن استراتژی های نوآورانة کسب و کار در بخش نرم افزار و درک بهتر اقتصاد زمینه ساز در عرضه نرم افزارهای متن باز (OSS) می باشد. از اطلاعات جمع آوری شده از 170 شرکت نرم افزاری فنلاندی، برای بررسی میزان تفاوت ویژگی های مختلف شرکت های نرم افزاری، از قبیل اندازه، سن، سرمایه فکری، ظرفیت جذب و تاثیر ساختار مالکیت شان بر تصمیم گیری های مبتنی بر استراتژی های کسب و کار شان در عرضه OSS یا توزیع انحصاری محصولات و خدمات استفاده می نماییم.
یافته های تجربی ما نشان می دهد که پذیرش استراتژی های پیشرفته تکنولوییک مستلزم قانون پیچیده و دانش مدیریتی، از جمله استراتژی عرضهOSS  می باشد و به کارکنانی با تحصیلات عالی نیاز دارد. پشتیبانی و گسترش سیستم آموزش، افراد بسیار ماهری را در زمینه های مختلف در دسترش قرار می دهد و این امر برای پذیرش موفقیت استراتژی های نوآورانة کسب و کار شرکتها ضروری است. همچنین دریافتیم که کسانی که وارد بازار می شوند تا حد زیادی توسط پذیرش OSS تحریک شده، اما در رفتار استفاده از شرکت های نرم افزار فعلی هیچ تفاوت معناداری در ارتباط با سن وجود ندارد.
واژه های کلیدی: نوآوری باز، استراتژی های عرضه نرم افزار، نرم افزار متن باز
مقدمه
تولیدکننده های نرم افزار همراه با قوانین خاصی ارائه شده اند که قوی تر از همیشه هستند و می توانند از محصولات خود به عنوان مالکیت معنوی با حق انحصاری و کپی رایت حفاظت نمایند (کوان و هاریسون ، 2001). شرکت با برقراری حقوق انحصاری برنامه های کاربردی جدید، نرم افزار در حال توسعه خود را برای جبران سرمایه گذاری های اش در R&D و توزیع محصول پیش بینی نموده و برای مدت طولانی درآمد زائی می نماید.
نرم افزار منبع باز (OSS)یک محصول عمومی می باشد که بطور خصوصی تولید شده و کد منبع آن را می توان توسط اینترنت دریافت و رایگان استفاده نمود. در تئوری، نباید به بسیاری از محصولات OSS تجاری بنگریم و گسترش OSS در آنها را ترجیحاً باید محدود نماییم، زیرا اقدامات OSS بر خلاف منطق اقتصادی با عدم استفاده از چارچوب قانونی برای ایجاد درآمد های انحصاری از محصولات انحصاری  پیش می روند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته پیرایشگر موی زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (پیرایشگر موی زنانه)
تعداد آزمون: 61 دوره
تعداد مجموع سوالات: 2430 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
7 عدد فایل PDF شامل 280 سوال مربوط به 7 آزمون همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 2150 سوال مربوط به 54 آزمون هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پست های گازی GIS
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 136
________________________________________________________
- چکیده:
با توجه به افزایش مصرف, تولید انرژی الکتریکی بایستی در ارتباط کامل با نحوه توزیع و پخش انرژی آن باشد. در مراکز شهری چگالی انرژی موجب گشته تا با توجه به کمبود فضا و ایمنی لازم در سیستم, بکار گیری پستهای GIS   در مقایسه با انواع دیگر پستها در کشور ما مورد بررسی و توجه قرار گیرد که این اهمیت چه از نظر فنی و چه از نظر اقتصادی و با توجه به روند تکنولوژی در آینده مورد توجه ما می باشد و همچنین انرژی مورد نیاز انواع مختلف مصرف کننده ها در هر موقعیت و به هر میزان, تنها از طریق شبکه هایی امکان پذیر است که کلیه مراکز مصرف و تولیدشان با یکدیگر در ارتباط کامل و به هم پیوسته باشد. با احداث شبکه های سراسری که ظرفیت مناسب و کافی دارند, می توانیم یک تبادل انرژی بین مراکز مصرف کننده ها و تولید کنندگان داشته باشیم. که جهت این تبادل انرژی نیاز به افزایش ولتاژ و سپس کاهش آن می باشد که در این خصوص ایستگاههای فشار قوی مناسب این مشکل را بر طرف کرده و گام اساسی در جهت پیش برد این مساله برداشته است. و با توجه به محدودیت های محیطی و نامناسب بودن وضعیت جوی و استراتژیکی منطقه این امکان را به ما می دهد که با احداث و توسعه پست های فشارقوی از نوع بسته GIS این تبادل انرژی را به نحو مطلوبی در مراکز مصرف و حوزه شهری داشته باشیم که در این میان مسئله اقتصادی در این مراکز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که پستهای سربسته GIS تا حدودی به این مسائل جواب گو می باشد.
این پایان نامه شامل ده فصل, می باشد که در فصل اول به بررسی عایق های گازی SF6 که در پستهای سربسته گازی بیشترین کاربرد را دارد می پردازیم. در فصل دوم به نقش و نوع پستهای فشار قوی در شبکه های انتقال و پخش انرژی و همچنین سطح ولتاژهای موجود در ایران بحث می شود. در فصل سوم به نقش و اساس پستهای GIS و همچنین تکنولوژی سیستمهای GIS, مزایا و معایب پستهای GIS در صنعت برق اشاره می شود. سیستمهای GIS داخلی (indoor) و بیرونی (out door) و همچنین هزینه های مربوط به احداث آنها در فصل چهارم آورده شده است. بررسی جنبه های اقتصادی سیستمهای GIS از نظر هزینه و فاکتورهای موثر در آن و ارزیابی پروژه از لحاظ اقتصادی و نیز مقایسه سیستم های GIS با AIS  در فصل پنجم بحث شده است. در فصل ششم به عیب یابی و تعمیرات تجهیزات پستهای GIS پرداخته می شود. نحوه نگهداری پستهای GIS نیز در فصل نهم بحث شده است و فصل آخر به نتیجه گیری کلی و پیشنهادات اختصاص دارد. در ضمن نمونه ای از تجهیزات انواع پستهای GIS در ضمیمه های یک و دو آورده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: تاثیر خازن گذاری درشبکه های توزیع
دسته: مهندسی برق - گرایش انتقال وتوزیع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 95
________________________________________________________
- چکیده:
در شبکه ، توان غیر مؤثر که در غاصر غیر فعال تطیر مقاومتهای سلفی و خازنی توان غیر مؤثر ظاهر می شود و شبکه رفت و بر گشت می کند و کاری انجام نمی دهد . در شبکه های الکتریکی به هنگام بهره گیری از خاص سلفی و خازنی در ایجاد میدانهای مغناطیسی و الکتریکی توان غیر مؤثر در شبکه ها ظاهر می شود . این امر موجب می شود که مولد 4 نتوانند در جریان نامی ، توان مفید کامل به شبکه تحویل دهند.
یک مدارالقایی توان اکتیو جذب می کند و مدارهای مغناطیسی تحریک شده بوسیله جریان متناوب توان راکتیو با شبکه رد وبدل می کنند . بنابر این از این جهت که توان راکتیو برای تولید فشار مغناطیسی لازم است مورد توجه قرار میگیرد. از طرف دیگر در مدار های ظرفیتی جریان از ولتاژ جلو افتاده و تولید توان راکتیو می نمایند . در شبکه های قدرت برای تولید توان راکتیو مکرراً از خازن استفاده میشود.
سلف با تغییرات آنی جریان و ولتاژ مخالفت می کند . سلف انرژی الکتریکی را بصورت میدان مغناطیسی در خود ذخیره و به مدار باز بر می گرداند.
توان مصرفی در خازن و سلف صفر است به همین دلیل اگر توان راکتیو در شبکه سلفی بوده از خازن برای پایین آوردن توان راکتیو استفاده می کنند و بلعکس

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
دسته: اقتصاد - فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 42
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی پرداخته شده. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات 293 نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
واژه های کلیدی
خرید اینترنتی، کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش سودمندی خرید، ارزش خوشایندی خرید، قصد خرید دوباره
1. مقدمه
بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. 2009 تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ 65 میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که 5.95 درصد تولید ناخالص داخلی کره  GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (5.71%) و اتومبیل (4.93.5%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی  در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Exploring the nexus of electricity consumption, economic growth, energy prices and technology innovation in Malaysia
عنوان فارسی مقاله: بررسی رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی، بهای انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه اساساً قصد دارد تا رابطة بین مصرف برق و رشد اقتصادی، قیمت حامل های انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی را در طول سالهای 1970-2009 بررسی نماید. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که مصرف برق و عوامل مؤثر بر آن ها هم انباشته گشته است. به طور خاص، نتایج تجربی نشان می دهد که در مالزی درآمد بطور مثبتی بر مصرف برق تاثیر می گذارد، در حالی که قیمت های حامل انرژی و نوآوری در فن آوری منفی در بلند تاثیر منفی بر آن دارد. نتایج علیت گرنجر نشان می دهند که نوآوری در فن آوری علت گرنجر رشد اقتصادی و مصرف برق در مالزی می باشد. علاوه بر این، متوجه شدیم که مصرف برق و رشد اقتصادی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت، علت گرنجر یکدیگر هستند. بنابراین، سیاست گذاران باید برای حصول اطمینان از رشد و توسعه اقتصادی کافی، سرمایه گذاری بیشتری بر روی زیرساخت های برق انجام دهند و در عین حال برای به حداقل رساندن استفاده از سوخت های فسیلی، نوآوری در فن آوری را تقویت نمایند. این امر می تواند بین کیفیت محیطی و رشد اقتصادی در مالزی تعادل ایجاد نماید.
واژه های کلیدی:
علیت، هم انباشتگی ، رشد برق در مالزی، نوآوری در فن آوری
1. مقدمه 
در طول دهه های گذشته، مطالعات تجربی زیادی در مورد رابطة رشد برق منتشر شده است. به طور کلی، همه آنها دربردارنده متغیرهای متعارفی می باشند که صرفاً با اندازه داده تغییر کرده اند. کارانفیل تاکید نموده است که تغییر اندازه داده نقش زیادی در ادبیات و سیاست گذاری موثر ندارد. اوزتورک و پین مشخص نموده اند که حذف متغیر(های) مربوطه و کاستی های روش شناختی، دو عامل در ایجاد تناقص در نتایج برآورد می باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰
vahid