مقاله به اضافه کار

۵۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: Efficient exactoptimizationofmulti-objectiveredundancyallocation problems inseries-parallelsystems
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد
دسته: مهندسی سیستم ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم یک روش مبتنی بر تجزیه را به منظور حل دقیق مسئله ی تخصیص افزونگی چند هدفه برای سیستم های موازی –سری  ارائه دهیم. مسئله ی تخصیص افزونگی را میتوان یک شکلی از بهینه سازی قابلیت اطمینان   دانست که مورد توجه مطالعات زیادی قرار گرفته است. اغلب این مطالعات، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی تک هدفه در نظر گرفته اند که قابلیت اطمینان سیستم را بیشینه نموده و یا هزینه ی مربوط به محدودیت های خاصی را کمینه میسازد. مطالعات کمی نیز وجود دارند که مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی بهینه سازی چند هدفه در نظر گرفته اند و متکی به روش های راه حل فرا هیروستیکی  بوده اند. اگرچه روش های فراهیروستیکی با محدودیت های زیادی روبرو هستند: این روش ها مسئله ی بهینه بودن را تضمین نکرده و مهم تر اینکه ممکن است همه ی نقاط پارتو بهینه  را تشخیص ندهند. در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.
واژگان کلیدی: مسئله ی تخصیص افزونگی، بهینه سازی چند هفه، تجزیه، سیستم های موازی-سری

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Network Coding Based Reliable Broadcast Protocol in Multi-Channel Multi-Radio Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: کدینگ شبکه، بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را می توان یکی از نمونه  شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. در یک MCMR WMNs مرسوم، هر گره دارای چندین پیام رادیویی با چندین کانال موجود بر روی هر رادیو می باشد، که به گره ها اجازه داده تا بتوانند ارسال و دریافت های همزمانی داشته باشند. بناباین، کارائی شبکه نیز بهبود پیدا می کند. همه پخشی ایمن، به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در WMNها می تواند انتقال داده ها را به صورت مؤثر و کارآمد فراهم سازد.GreedyCode یکی از کدینگ های شبکه بوده که بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن میباشد. این کدینگ به وسیله ی گروه ما قبلاٌ پیشنهاد شده بود. در این مقاله، ما سناریوهای همه پخشی یک به چند را در نظر می گیریم  و یک پروتکل جدید GreedyCode ایمن را ارائه خواهیم داد که از دو جزء تشکیل شده است: تخصیص زمان و برنامه ریزی لینک.
به طور خاص، ما یک استراتژی تخصیص کانال سطحی (LCAS) را پیشنهاد میکنیم و تعداد بسته های داده ای را که قرار است در هر زمان بر اساس اطلاعات بازخورد ارسال شود را نیز از گره های همسایه ی هاپ مشخص می کنیم. علاوه بر این، هر گره ی واسط که داده ها را به صورت کامل دریافت می کند ، می تواند آن داده ها را به گره هایی ارسال کند که دیگر این پروسه را تکرار نکند. این پروسه تا زمانی که تمامی گره های مقصد داده ها را به صورت کامل دریافت کنند، تکرار می شود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که روش ما دارای تأخیر بسیار کمی در شبکه و توان کاری بالایی نسبت به پروتکل های جاری مانند Greedy Code ، MCM و غیره میباشد.
1. مقدمه
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را میتوان یکی از نمونه های شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. این شبکه ها، به وسیله ی موازی سازی ارسال بسته ها بر روی چندین کانال و فرکانس، توان کاری شبکه را افزایش می دهند. همچنین از این شبکه ها می توان در مسئله ی Last Mile برای توسعه ی اتصالات اینترنت استفاده کرد[1].
همه پخشی ایمن به عنوان یک تکنولوژی کلیدی می تواند انتقال داده ها را به صورت ایمن فراهم سازد، از این رو این یک مسئله ی اساسی است که چطور یک گره می تواند این اطمینان را پیدا کند که داده ها را به صورت کامل علیرقم کیفیت پایین لینک ها دریافت کرده است.
کدینگ شبکه(NC) که توسط Ahlsede[2]  پیشنهاد شد، باعث افزایش کارائی شبکه می شود. به وسیله ی ترکیب محتوای بسته های چند تایی قبل از ارسال، و همه پخشی بسته های کدگذاری شده ی متفاوت به وسیله ی گره های واسط، NC باعث کاهش انتقال های دوگانه یا چندگانه می گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature
عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.

یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.

محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.

واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Stock Market Trend Analysis Using Hidden Markov Models
عنوان فارسی مقاله: تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف
دسته: اقتصاد - تکنولوژی اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تغییرات قیمت در بازار سهام را نمی توان به کل تصادفی دانست. در اصل،  چیزی که باعث تحریک بازار مالی شده و الگویی که سری های زمانی مالی از آن تبعیت می کنند، مورد توجه اقتصاد دانان، ریاضی دانان و اخیراٌ نیز دانشمندان علوم کامپیوتر قرار گرفته است[17]. در این مقاله، ایده ای در مورد تحلیل گرایش رفتار بازار سرمایه، با استفاده از مدل مخفی مارکوف (HMM)  ارائه خواهد شد. زمانی که گرایشی از یک بازه ی زمانی خاص تبعیت کرد، این اطمینان داده می شود که در آینده نیز این تبعیت تکرار خواهد شد. یک  تفاوت یک روزه در ارزش سهام برای بازه ی زمانی خاص پیدا شده و مقادیر توزیع احتمال مقادیر یکپارچه ی آن نیز مشخص می-شود. سپس رفتار الگوی بازار سهام بر مبنای مقادیر احتمالی برای بازه ی زمانی خاصی تصمیم گیری می شود. هدف این بوده که دنباله  ی وضعیت مخفی مشخص را محاسبه کرده تا این گرایش را بتوان با استفاده از مقادیر توزیع وضعیت یکنواخت تحلیل کرد. شش دنباله ی وضعیت مخفی بهینه نیز ایجاد شده و مقایسه شده اند. تنها تفاوت یک روزه در ارزش نزدیک در زمانی که در نظر گرفته می شود، بهترین دنباله وضعیت بهینه را ارائه خواهد داد
واژگان کلیدی: مدل مخفی مارکوف، گرایش بازار سرمایه، ماتریس احتمال تبدیل، ماتریس احتمال انتشار، توزیع احتمال وضعیت یکنواخت

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Financial evaluation program for construction projects at the pre-investment phase in developing countries: A case study
عنوان فارسی مقاله: برنامه ارزیابی مالی برای پروژه های ساخت در فاز پیش سرمایه گذاری در کشور های در حال توسعه :مطالعه موردی
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
صنعت ساخت در خاورمیانه یک بخش موثر از اقتصاد جهانی را نمایندگی می کند.در هر سال میلیونها دلار در پروژه های ساخت مختلف صرف می شود.این پروژه ها معمولاً از چندین فازمختلف که آغاز می شود از فاز پیش سرمایه گذاری ،فاز طراحی مفهوم ودر آخر فاز های ساخت و کمیسیون گذرمی کنند .مدیریت مالی یک رویکردخلاق سازمان یافته با هدف کاهش ریسک است.آن بر ارزیابی مالی به عنوان یک مسئله مهم تمرکز می کند؛بدین ترتیب آن زمینه مورد مطالعه برای افراد شاغل ومحققین ساخت در مدت زمان طولانی بوده است.
این سند یک برنامه پیشنهادی به زبان کامپیوتر کدگذاری شده وبرای تسهیل فرآیند ارزیابی مالی برای پروژه های ساخت در فاز پیش سرمایه گذاری برای یک کشور در حال توسعه طراحی شده را نشان می دهد.
نتایج این برنامه پیشنهادی آشکار می کند که آن قادر است به سرمایه گذاران اطلاعات مالی در مقاطع مختلف از پروژه به خصوص در زمینه ساخت بدهد.اعتبار مدل پیشنهادی با استفاده از مطالعه موردی تست شده است.
کلمات کلیدی:
ارزیابی مالی؛امکان سنجی ؛ارزش خالص فعلی؛سرمایه گذاری ؛ریسک؛نقود ورودی /خروجی؛خاورمیانه؛مصر؛ برنامه
1.مقدمه:
طی دهه گذشته تحقیق روی پروژه های ساخت توسعه پیدا کرده اند.این تحقیق آشکار ساخته است که یک پروژه ساخت ،وقتی که در محدوده خصوصیات فنی عمل می کند ودر طی زمان و بودجه هدف کامل شده است، بیشتر موفق است.آن همچنین باید برای سهامداران راضی کننده باشد.متاسفانه با توجه به دلایل مختلفی ،عملکرد پروژه های موثر در صنعت ساخت عادی نیست بخصوص در کشورهای در حال توسعه (نگوین و همکاران  ،2004) .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Automatically Generating Behavioral Models of Adaptive Systems to Address Uncertainty
عنوان فارسی مقاله: مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)  میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. دو منبع عدم قطعیت در DAS عبارتند از:
1. پیش بینی محیط اجرایی در آینده
2. استفاده از سبک سنگینی های تابعی و غیر تابعی در پاسخ به تغییرات محیطی.
    به منظور رویارویی با مسئله ی عدم قطعیت، بر آن شدیم تا با استفاده از ارگانیسم های زنده که به طور قابل ملاحظه ای در تطبیق با تغییرات محیطی کارآمد هستند، این مسئله را بررسی و تحلیل کنیم. در این مقاله، یک روش مبتنی بر تکامل دیجیتال را به منظور ایجاد مدل هایی برای نمایش سیستم های هدف ممکن، که در شرایط متعدد محیطی کاربرد دارند و به توسعه دهندگان اجازه ی تشخیص تفاوت های بین مدل های تابعی و غیرتابعی را میدهد، تشریح خواهیم ساخت.سپس نقشی کمک کننده را برای توسعه دهنده در جهت انتخاب سیستم های هدف برای DAS عرضه خواهیم کرد.
1.مقدمه
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. ما از عبارت دامنه برای استناد به مجموعه ی خاصی از شرایط محیطی که باید به وسیله ی سیستم هدف با آن روبرو شویم استناد میکنیم(مانند شبکه های نویزی، خطای سنسور، و باتری پایین که همگی برای یک دامنه صحیح هستند). مهندسی برگرفته از مدل   که به طور موفقیت آمیزی به اصلاح مدل ها از تحلیل تا طراحی میپردازد و سپس به صور خودکار کد هایی را تولید میکند[1]، میتواند برای پیشتیبانی از توسعه ی یک DAS و به وسیله ی مدل سازی هر کدام از سیستم های هدف به عنوان یک مدل UML (مانند دیاگرام کلاس و مدل رفتاری ، در مقایسه با یک مجموعه از دیاگرام های وضعیت تعامل) و انطباق به عنوان تبدیلات در بین آنها استفاده شود

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در یک بسته ی 300 تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات /سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات عمومی، سیاسی و اجتماعی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Investor reaction to earnings management
عنوان فارسی مقاله: واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – هدف مقاله حاضر پژوهش این مسئله است که آیا مدیریت سود متجاوز از حد آستانه با قیمت گذاری نادرست بازار ارتباط دارد یا خیر. 
طرح/ روش/ شیوه- مقاله حاضر سطح اقلام تعهدی جاری اختیاری (DCA) را به عنوان پروکسی برای کیفیت سود بررسی می کند. در سطح عملیاتی، آستانه مدیریت سود، به صورت میانگین DCA تعریف شده و این گونه فرض شده است که شرکت های مدیریت شده در سطح بالا ( درآمد رو به کاهش و رو به افزایش) اطلاعات سودی با کیفیت پائین تولید می کنند. در این راستا این گونه تصور شده است که چنین مدیریتی می تواند منجر به خطاهای قیمت گذاری نادرست سرمایه گذارانی گردد که در مورد کیفیت پائین تر سود، تعدیل های نادرستی اعمال می کنند. 
یافته ها- مدارک بدست آمده نشان می دهد سرمایه گذاران ادراکات کلیشه ای نسبت به مدیریت سود دارند. سرمایه گذاران شرکت هایی با درآمد رو به کاهش به خاطر خوشبینی تحلیل گر ، تعدیل را در حد کم انجام می دهند، در حالیکه سرمایه گذاران شرکت هایی با درآمد رو به افزایش میل به تعدیل زیاد دارند. به علاوه، سرمایه گذاران هر دو تیپ شرکت مدیریت شده در سطح بالا، به خاطر مدیریت سود دست به تعدیل کم می زنند. این قبیل ویژگیها و شاخصه های سرمایه گذار سبب حرکت تدریجی رو به بالای بازده های غیر عادی تجمعی (CAR) پس از اعلان سود برای شرکت هایی با درآمد رو به کاهش و حرکت رو به پائین برای شرکت هایی با درآمد رو به بالا می شود. 
مبانی عملی- یافته های بدست آمده قویاً نشان می دهند که در تاریخ اعلان سود برای اوراق بهاداری با درآمد رو به کاهش (PI) ورو به افزایش (P5) قیمت گذاری نادرست معناداری وجود دارد و این قیمت گذاری نادرست در کوتاه مدت پابرجا می باشد. بنابراین سرمایه گذاران می توانند با داشتن سمت وموقعیت طولانی مدت در P1 و سمت و موقعیت کوتاه در P5 از قیمت گذاری نادرست استفاده کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعات قبل از موارد افراطی از مدیریت سود تمرکز می کنند که تابع اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) می باشند. در مقایسه با این مطالعات، مقاله حاضر بر واکنش بازار به مدیریت سودتاکید می کند که می تواند(نمی تواند) منجر به اعمال اجرایی SEC گردد.
واژگان کلیدی: سود سازمانی، سرمایه گذاران، سیستم (سامانه) بازار


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Energy Efficiency and Server Virtualization in Data Centers: An Empirical Investigation
عنوان فارسی مقاله: بهره وری انرژی و مجازی سازی سرور، در دیتا سنتر ها
دسته: مهندسی کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به رشد نگرانی های مرتبط با مصرف قابل ملاحظه ی انرژی در دیتا سنتر ها، پژوهش هایی با هدف حرکت به سمت دیتا سنتر های سبز  و افزایش بهره وری انرژی در آنها صورت گرفته است. به طور خاص، مجازی سازی سرور   را می توان یک روش کارآمد برای یکپارچه سازی کاربرد هایی از چندین اپلیکیشن به یک سرور، و با هدف کاهش انرژی مصرفی دانست. اگرچه  یافته های کمی مرتبط با سربار مصرف انرژی و کاهش توان کاری برای سرور های مجازی در دیتا سنتر ها صورت گرفته است. در پژوهش حاضر، از روشی نوآور برای توصیف مصرف انرژی بر روی سرور های مجازی استفاده کرده ایم. یک روش تجربی نیز برای بررسی تأثیرات مجازی سازی سرور بر روی استفاده از انرژی در سرور های فیزیکی ارائه شده است. با جمع آوری و تحلیل داده ها، ما به یک ایجاد تعادل قابل ملاحظه ای بین کاهش انرژی و یکپارچه سازی سرور دست یافتیم و تأثیرات قطعی آنرا نیز مشاهده کردیم(مانند کاهش سربار انرژی و توان کاری). یک چنین توصیفی، بر مبنای اصول ریاضی برای یکپارچه سازی سرور در معماری دیتا سنتر های سبز می باشد.
1.مقدمه
با توجه با افزایش استفاده از محاسبات ابری، متأسفانه دیتاسنتر ها که یک نقشی اساسی را در محاسبات ابری بازی می کنند، انرژی زیادی مصرف می کنند. تخمین زده شده است که دیتاسنتر های ایالت متحده، 64 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریسیته در سال 2006 مصرف کرده اند. این یک رشد دو برابری را در مقایسه با سال 200 نشان می دهد و انتظار می رفت که تا انتهای سال 2012 نیز چنین مقداری ردش دوبرابری داشته باشد[11]. از این رو، چگونگی مهار مصرف بیش از حد انرژی به عنوان یک چالش کلیدی برای دیتاسنتر های آینده مطرح شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid
عنوان انگلیسی مقاله: Application of Duffing Oscillators for Passive Islanding Detection of Inverter-Based Distributed Generation Units
عنوان فارسی مقاله: استفاده از اسیلاتورهای دافینگ برای تشخیص انفعالی جزیره‌ای شدنِ واحدهای تولید پراکندۀ مبتنی بر اینورتر
دسته: برق - الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با در نظر گرفتن امنیت و عملکرد مطمئن سیستم‌های نوین تولید پراکنده (DG)، برای تمییز حوادث مختلف نیاز به یک سیستم عیب‌یاب خبره است. یکی از الزامات حیاتی در عملکرد امن تولید پراکنده "تشخیص جزیره‌ای شدن" است. در این مقاله، یک روش تشخیص جدید جزیره‌ای شدن پسیو، به کمک استفاده از اسیلاتورهای دافینگ، برای اولین بار پیشنهاد و تحت شرایط مختلف شبکه مورد آزمون قرار گرفته است. این روش بدین منظور طراحی شده است که با شناسائی تبدیل اسیلاتور دافینگ از حالت "وضعیت آشفته" به "وضعیت دوره‌ای بزرگ" و برعکس، تغییرات فرکانس تزویج نقطه مشترک را تشخیص دهد. نتایج شبیه‌سازی انجام شده توسط نرم‌افزار MATLAB/Simulink برای تصدیق عملکرد روش ارائه شده به کار گرفته شد. نشان داده شده است که روش معرفی شده با حداقل زمان تشخیص، حتی در حضور نسبت‌های بزرگ‌ نویز به سیگنال‌، دقت بسیار بالایی دارد.  
عبارات کلیدی- آشفتگی، تولید پراکنده (DG)، معادله دافینگ، جزیره‌ای شدن، مبدل منبع ولتاژ. 
I. مقدمه
عملکرد جزیره‌ای واحدهای تولید پراکنده (DG) معمولا وقتی اتفاق می‌افتد که منبع تغذیه از شبکه اصلی جدا شده باشد اما DG هنوز درحال تحویل توان به شبکه باشد. عدم موفقیت در قطع DG حین جزیره‌ای شدن، ممکن است تاثیرات منفی قابل توجهی روی تجهیزات DG و شبکه‌های بهره‌برداری برق به همراه داشته باشد. واحد DG باید جزیره‌ای شدن را تشخیص داده و واحد DG را در یک زمان مناسب جدا کند تا مانع خسارات شود [1] و [2]. بخش اصلی تشخیص جزیره‌ای شدن تمییز صحیح لحظه جزیره‌ای شدن و جداسازی DG از شبکه توزیع (DN) در کمترین زمان ممکن است. جزیره‌ای شدن ناخواسته DG ممکن است منجر به مسائل کیفیت توان (PQ)، تداخل با تجهیزات حفاظتی شبکه و امنیت پائین مصرف‌کننده‌ها شود. شایان ذکر است که برخی محققان در حال بررسی موقعیتی هستند که در آن DG دارای قابلیت ridethrough بوده و مسئول برقدار کردن بار پس از جزیره‌ای شدن است [3]-[6]. همین گزینه می‌تواند باعث پیچیدگی بیشتر  سیستم کنترلی و نیز افزایش هزینه‌ها شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۰
vahid